24.06.2013

# 12 POLSKA


Istnieje też angielska wersja Reksia, która ma takie same odcinki jak polskie, tyle że czołówka pomontowana jest z fragmentów odcinków, a tyłówka pomontowana jest fragmentami czołówki. Muzyka i głosy różnią się od oryginalnych. Wyprodukowała ją firma Village Production. Muzykę do wersji angielskiej tworzył Mark Bradley, a edytowaniem zajęli się Tony Atkins i David Hagland. Angielską wersję dystrybuowała firma VCI ENTERTAINMENT LTD w Wielkiej Brytanii.

Kartka z wymiany na forum od Madzi z Krakowa.

3 komentarze:

  1. Ooo...! Ciekawostka :)
    Nie słyszałam o tym, ani tym bardziej nie widziałam. Bardzo mnie to zaintrygowało.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest inna wersja Reksia, a tym bardziej że powstała ona w UK.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przypadkiem na to trafiłem i postanowiłem się podzielić informacją:)

    OdpowiedzUsuń